Tuesday 22 February 2011

MulaNya BeLaJar...

Aku mula belajar kt kolej PSDC nie mse umur 18 thun...siap ingat ag tarikh..mne x nye.klu nk tlis borang kt kolej msti kne isi tarikh kemasukan..so, ingat la tarikh nye..nie haa tarikh nye (9 julai 2008).. mula msuk2 mmg skema gler..da r x knal org..harap ada tinah n tikah je yg aku knal..kienah pun knal gak tp x brape rapat mse tu...da siap2 daftar tu dpt la blik asrama..uishhh mjur dpt ngan dak2 yang aku kenal...ada 2 org je dak bru dlm blik aku tu..kira bagus lah tu kan..hahhaha..

 Pehhh..mse kne g orentasi tu mmg x best gler r...aku bkn ske ngat aktiviti2 lasak nie...mmg x ske r....stu kupulan lak ngan kienah..kak ayu..anip..iman..mirul..eije ag..ntah sape ag..lpe r..huhuhuhu..mse nie yg smbong mmg x lyn lgsg...

stu mlm tu..kne denda lak..slah ckit jer..tp sume kene..x slah kn pun sape2 yg p'yebab kte org kene denda tu..bia je la..pstu ble da nk blik jdi cdih lak..mcm2 la prasaan nie..mula2 x ske..ble da lme2 cdih lak nk tgal..huhuhu...

2 comments: